Bilgi Toplum Hizmetleri
- AMAÇ
- TANIMLAR
- Kişisel Veri: Kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgiyi,
- Kişisel Verilerin İşlenmesi: Kişisel verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hale getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlemi.
- 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu “KVKK”: 7 Nisan 2016 tarihinde Resmi Gazete’ de yayınlanarak yürürlüğe giren 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nu,
- Kurum: Kişisel Verileri Koruma Kurumu
- Kurul: Kişisel Verileri Koruma Kurulu,
- Veri İşleyen: Veri sorumlusunun verdiği yetkiye dayanarak onun adına kişisel verileri işleyen gerçek veya tüzel kişiyi,
- Veri Sorumlusu: Kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi.
- İlgili Kişi: Kişisel verisi işlenen gerçek kişiyi,
- İrtibat Kişisi: Kurumla ve ilgili kişilerle irtibatı sağlayan kişi. İrtibat kişisi Veri Sorumlusu’ nun temsilcisi değildir. İrtibat kişisi Veri sorumlusu adına işlem yapma yetkisine sahip olmayıp Kurum’dan gelecek taleplerin tebliğ edildiği kişidir. (Veri Sahiplerinden gelecek soru ve taleplerde değerlendirme makamı olmayıp yalnızca irtibatı sağlayıcı pozisyondadır.)
- S&P AFS: S&P AFS Havalandırma Sistemleri A.Ş.
- VERİ SORUMLUSU
- UYGULAMA
- Kişisel Verilerinizin İşlenme Amacı
- Hukuka ve dürüstlük kuralına uygun,
- Doğru ve güncel,
- Belirli açık ve meşru amaçlar için,
- İşlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olarak,
- İlgili mevzuatta öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilecektir.
- İş ortakları, bayiler veya tedarikçiler ile yürütülen işlerin planlanması ve takibi
- Müşteri kayıtları oluşturulması ve yürütülmesi
- Müşteri ilişkilerinin yürütülmesi ve kurumsal yönetim faaliyetlerinin takibi,
- Müşteri talep ve şikâyetlerinin yönetimi ve takibi,
- İş Sürekliliğinin sağlanması,
- Sözleşme süreçlerinin takibi,
- Hukuki süreçlerin ve resmi kurumlarla iletişim süreçlerinin takibi ve icrası,
- Hukuki ve ticari güvenliği temini
- Şirketimiz tarafından sunulan hizmetlerin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi,
- Ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması,
- Pazar araştırmalarının yapılması,
- Ürün ve Hizmetlere bağlılığın sağlanması ve/veya artırılmasına yönelik aktivitelerin planlanması ve düzenlenmesi,
- Eğitim kayıtlarının tutulması ve sertifikasyon süreçlerinin yürütülmesi,
- İş ve operasyonların sürdürülmesi,
- Satış ve satın alma süreçlerinin yürütülmesi,
- Ürünlerimiz hakkında teknik destek verilebilmesi,
- Garanti yükümlülüğünün yerine getirilmesi,
- Müşterilerimiz olarak sizinle satış, satış sonrası destek gibi sözleşmesel süreçlerin kurgulanması, gerekli olan tüm işlemlerin icrası ve takibi, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi ve satışla ilgili operasyonel süreçlerin planlanması ve icrası
- Ürün ve Hizmetlere bağlılığın sağlanması ve/veya artırılmasına yönelik aktivitelerin planlanması ve düzenlenmesi,
- Şirket faaliyetlerinin ve prosedürlerinin yürütülmesi,
- Finans ve muhasebe işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
- Satışa bağlı faturalandırma faaliyetleri dâhil olmak üzere, mali, muhasebesel ve finansal işlemlerin yürütülmesi, ödeme alınması, risk yönetimin gerçekleştirilmesi,
- İç denetim süreçlerinin yürütülmesi,
- İlgili/yetkili kamu kuruluşlarına bildirim yükümlülüğünün yerine getirilmesi,
- İş ve staj başvuru ve değerlendirme süreçlerinin yürütülmesi,
- İşyeri özlük dosyası oluşturulması ve işbaşına ilişkin süreçlerin yürütülmesi,
- İnsan Kaynakları süreçlerinin yürütülmesi,
- Çalışanlar için iş akdi ve mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesi,
- İş sağlığı ve güvenliği faaliyetlerinin yürütülmesi
- Eğitim Faaliyetlerinin yürütülmesi,
- Fiziksel güvenlik süreçlerinin yürütülmesi,
- Bilgi güvenliği süreçlerinin planlanması, bilgi teknolojilerinin alt yapısının oluşturulması ve yönetilmesi,
- Risk yönetiminin yapılması,
- Loglama faaliyetleri için,
- Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
- Kişisel Verilerinizin Aktarılması
- Verilerin Saklanması ve Silinmesi
- İlgili Kişi Olarak Haklarınız
- Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
- Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
- Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,
- KVKK mevzuatında öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
- Eksik veya yanlış verilerin düzeltilmesi ile kişisel verilerinizin silinmesi veya yok edilmesini talep ettiğinizde, bu durumun kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın giderilmesini talep etme,
- Başvurucunun kimlik ve adres bilgilerini içerecek, (Kimliğinizi ispat edici belgelerin eklenmesi gerekmektedir.),
- Talep ettiğiniz konunun şahsınız ile ilgili olacak,
- Başkası adına hareket ediyor iseniz bu konuda özel olarak yetkili olmanız ve yetkinizin belgelendirilecek,
- Talep ettiğiniz hususun açık ve anlaşılır olacak şekilde;
- Kişisel veri işlemenin suç işlenmesinin önlenmesi veya suç soruşturması için gerekli olması.
- Kişisel veri sahibi tarafından kendisi tarafından alenileştirilmiş kişisel verilerin işlenmesi.
- Kişisel veri işlemenin kanunun verdiği yetkiye dayanılarak görevli ve yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarınca, denetleme veya düzenleme görevlerinin yürütülmesi ile disiplin soruşturma veya kovuşturması için gerekli olması.
- Kişisel veri işlemenin bütçe, vergi ve mali konulara ilişkin olarak Devletin ekonomik ve mali çıkarlarının korunması için gerekli olması.
- DİĞER HUSUSLAR
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU AYDINLATMA METNİ
Adres : Beysan San. Sitesi Fuar Cad. No:8 Haramidere/İstanbul
İrtibat Kişisi : İSENBİKE F. TARİ
Telefon : 0 212 876 70 71
Email : bilgi@solerpalau.com.tr
Başvuru yöntemi | Başvurunun Yapılacağı Adres | Gönderimde belirtilecek bilgi |
Şahsen başvuru | Beysan San. Sitesi Fuar Cad. No:8 Haramidere/İstanbul | Zarfın üzerine “KVKK Bilgi Talebi” |
Noter Vasıtasıyla | Beysan San. Sitesi Fuar Cad. No:8 Haramidere/İstanbul | Zarfın üzerine “KVKK Bilgi Talebi” |
Güvenli Elektronik vasıtalarla | spafs@hs01.kep.tr | E-posta konu kısmına “KVKK Bilgi Talebi” |
Kayıtlı e-posta adresiniz ile | bilgi@solerpalau.com.tr | E-posta konu kısmına “KVKK Bilgi Talebi |
S&P AFS Havalandırma Sistemleri A.Ş.